Esteu aquí: Inici Serveis Especialitzats Actuacions per la promoció d'hàbits saludables Notícies La campana ‘Cap d’Any amb Q’ arriba fins a 5.500 persones

La campana ‘Cap d’Any amb Q’ arriba fins a 5.500 persones

Els 26 locals d’oci de la ciutat adherits posen a l’abast dels seus clients la iniciativa de l’Ajuntament de Lleida i l’Associació Antisida

Unes 5.500 persones han pogut disposar enguany del ‘kit dels sentits’ de la campanya ‘Cap d’Any amb Q’, impulsada per la Paeria, l’Associació Antisida de Lleida i diversos locals d’oci de la ciutat, per afavorir la festa de sortida i entrada d’any d’una forma més atractiva, saludable i de qualitat.

Aquesta iniciativa, que es repeteix des de fa 11 anys, té cada vegada més millor acollida, tant per part dels responsables dels locals –dels quatre del primer any s’ha passat als 26 d’aquesta darrera edició-, com pels assistents a les festes, que han agraït la possibilitat de disposar d’un kit complert però de reduïdes dimensions, de butxaca, per la comoditat de poder-lo dur al damunt.

Aquest ‘kit dels sentits’ inclou, a més del servei de Salut jove municipal, una regleta d’alcoholèmia, un preservatiu cedit per l’Associació Antisida, i informació sobre transport públic, així com flyers i altres materials amb informació sobre salut i gestió de plaers i riscos facilitats per la Subdirecció General de Drogodependències de la Generalitat.

Els 26 locals d’oci nocturn de la ciutat que han participat enguany han estat: Fissure, La Nuit Discothèque, Sala Manolita, Maracas, Xtras, Baba Room, Les Paul, la Boite, Comèdia, Cafè del Teatre, Traganits, La Casa de la Bomba, Swag, Bitch Club, Jagger, Trivial, Legend, EPAP, Selfie, Senator Condes, Jimbo & Rombos, Zappa, Fonda, Negro, Sala 1714 i Pentagrama.

Tots ells, en adherir-se a la campanya, s’han compromès a complir els següents criteris de qualitat: complir la normativa respecte a la dispensació responsable d’alcohol, evitar la venda d’alcohol a menors, garantir l’accés a aigua fresca, facilitar informació als clients sobre prevenció de riscos, sexualitat i transport públic, no permetre treure begudes al carrer i vetllar per mantenir un entorn segur dins el mateix local i amb especial cura de l’espai afí.

La campanya ‘Cap d’any amb Q’ forma part del Programa Nits Q Lleida, que pretén millorar la qualitat i la imatge de l’oci nocturn a la nostra ciutat, creant un espai de diàleg participatiu entre tots els agents implicats, per tal de debatre conjuntament aquells aspectes més rellevats del món de l’oci i donar-hi resposta.


Carrer Tallada 34, 1r
25002 - Lleida
Tel: 973 700 306
serveispersonals@paeria.cat

La Paeria - Ajuntament de Lleida
NextGeneration