Campanya “Cap d’any amb Q: La nit de cap d’any sortim amb els cinc sentits!”
Sota el lema “Sortim amb els cinc sentits” pretén que la gent que surti de festa aquesta nit gaudeixi de la festa d’una manera cívica i segura. Per això comptem amb la col·laboració de diferents locals d’oci nocturn de la ciutat que s’han adherit amb aquesta campanya amb el compliment d’uns criteris de qualitat Nits Q Lleida. Aquests criteris van des de facilitar la informació sobre una adequada gestió dels plaers i riscos en relació a la salut, assegurar el compliment de la normativa respecte a la dispensació responsable d’alcohol i no realitzar promocions encobertes d’alcohol, a vetllar per mantenir un entorn segur dins el propi local i amb especial cura, de l’espai afí (aforament, ventilació, clima, nivell de so, ocupació vorera,...), etc.
Es facilitarà a les persones que acudiran a aquests locals, juntament amb el cotilló, el “Kit dels sentits”, un Kit amb informació del Servei de Salut Jove municipal, una regleta d’alcoholèmia, informació sobre transport públic, informació de l’entitat Antisida amb un preservatiu i recomanacions per a respectar el descans dels veïns.
Un total de 26 locals d’oci nocturn participaran a la Campanya “Cap d’Any amb Q”. Per aquesta campanya són: Fissure, La Nuit Discothèque, Sala Manolita, Maracas, Xtras, Baba Room, Pauls, Boite. Comèdia, Cafè del Teatre Lleida, Traganits, La Casa de la Bomba, Swag, Bitch Club, Jagger, Trivial, Legend, EPAP, Selfie, Senator Condes, Jimbo & Rombos, Zappa, Fonda, Negro, Sala 1714 i Pentagrama.
Tots aquests locals han signat un document d’adhesió que els compromet a seguir els criteris de qualitat Nits Q Lleida.