Una vintena d’infants participen amb les seves famílies en el projecte Carta de colors que fomenta la diversitat
Una vintena d’infants han participat en el projecte Carta de Colors en què els nens i les nenes i les seves famílies han creat diverses obres pictòriques amb l’objectiu de fomentar la relació entre iguals i l’acceptació de la diversitat cultural i intel·lectual. Es tracta de famílies que prenen part en programes adreçats a infants amb problemes d’autisme, pel que reforçar la igualtat i la diversitat són aspectes que s’han volgut remarcar.
Les obres han estat el resultat del projecte, que ha estat dinamitzat per l’equip educatiu d’entorn de la Regidoria de Polítiques per als Drets Socials. De fet, és un projecte transversal en què hi han intervingut els Serveis Socials Bàsics del Centre Històric i de Democràcia.
Els projectes educatius municipals d’entorn, que se centren en la detecció de necessitats i en la promoció de la infància i l’adolescència, tenen com a objectiu principal respondre a les demandes educatives del territori dels infants, adolescents i joves que viuen una situació de vulnerabilitat social.